Klik hier om naar het portaal te gaan

Om onze samenwerking te optimaliseren kan u gebruik maken van ons klantenportaal. Dit portaal biedt u de volgende mogelijkheden

1/ UPLOAD VAN AL UW DOCUMENTEN

U kan alle facturen, bonnetjes, bankuittreksels, … uploaden op het portaal voor verwerking. Dit geldt ook voor diverse documenten (aktes, verzekeringspolissen, BTW uitreksels,…) . U hoeft ons dus geen documenten meer te bezorgen op papier, noch via e-mail, we-transfer , dropbox, enz …

2/ ON-LINE ARCHIEF VAN FACTUREN

Alle geboekte facturen kan u permanent terugvinden in een on-line archief. U kan het archief doorzoeken op klant of leverancier, datum, bedrag, … enz

3/ FINANCIEEL DASHBOARD

Via het dashboard heeft u een periodiek overzicht van

  • kosten, opbrengsten, evoluties, …
  • openstaande klanten en leveranciers

4/ PERMANENT DOSSIER

In het permanent dossier houden wij alle legale, juridische en fiscale informatie ter uw berschikking. U vindt hier bijv statuten, publicaties in het staatsblad, verzekeringen, kredietcontracten , …

… nog geen toegang tot het portaal ? vraag ernaar bij uw dossierbeheerder

Product Image